Strategy

Om vooruit te gaan, moet je weten waar je heen wil. Je klanten én concurrenten goed leren kennen. En weten waar en hoe je die klanten kan bereiken en ondersteunen. Op een manier die je van je concurrenten onderscheidt. Daar helpen wij je graag bij.

Brussel

Brand positioning

Alleen op een stevige basis kan je een merk laten groeien. Die stevige basis? Duidelijke merkwaarden en een unieke merkpersoonlijkheid die je in elke communicatie uitdraagt. Zodat consumenten weten waar jouw merk voor staat.

Customer experience

Customer experience is het totaal van alle interacties die een klant heeft met je merk. Van het zien van je advertenties tot het bezoeken van je website, de levering van een product en het contact met je klantendienst. Met customer journey mapping, klantenonderzoek en CX design zorgen wij ervoor dat jouw klanten je merk naadloos ervaren doorheen je hele sales funnel.

Persona definition

Persona’s of ijkpersonen zijn fictieve vertegenwoordigers van jouw verschillende types klanten. Hoe beter je ze kent, hoe beter je content, je website, producten en services specifiek voor hen kan finetunen. In een persona workshop onderzoeken we samen met jou wie jouw klanten zijn en wat ze zoeken.

Competitor research

Ongeacht hoe uniek je merk is en in welke sector je actief bent, concurrentie is er altijd. Onze experts helpen je met geavanceerde technologieën en software informatie over je concurrentie te verzamelen en te analyseren. Alleen zo kan je ze altijd een stap voor blijven.

En op onze blog.

Google Local Services-advertenties

Lees artikel

Dynamic product ads: retargeten op Facebook

Lees artikel

Conversie Optimalisatie (CRO) stap voor stap

Lees artikel
Menu