Keyser advocaten behoort tot de Belgische top inzake familierecht. Hun uitmuntende service, professionaliteit, expertise en discretie trekt klanten aan van ver buiten de landsgrenzen.
Onze opdracht? Het feilloze imago van Keyser advocaten vertalen naar een sterke merkcommunicatie. We creëerden een exclusieve huisstijl, een nieuwe website en ontwikkelden een SEO- en contentstrategie.
Klasse met een grote K
Expertise en persoonlijke behandeling zijn de belangrijkste pijlers van Keyser Advocaten. De gestileerde ‘K’ en het rijke kleurenpalet van het logo benadrukken dit exclusieve karakter. Met een fotoshoot ter plaatse, in het moderne kantoor met een boutique uitstraling, zorgden we voor beeldmateriaal dat de kwaliteitsvolle, internationale uitstraling van Keyser advocaten ondersteunt.
Gebruiksvriendelijke nieuwe website die converteert
Op basis van de nieuwe huisstijl ontwierpen we een website die expertise en vertrouwen uitstraalt én ook de doelgroep van het kantoor aanspreekt.
We maken gebruik van een nieuwssectie die focust op actuele onderwerpen en vraagstukken omtrent het familierecht. Een handige methode om nieuwe potentiële cliënten naar de website te leiden. En dé manier bij uitstek om de in-house expertise te tonen.
De nieuwe website met moderne lay-out en minimale designelementen sluiten naadloos aan bij de exclusieve uitstraling van Keyser advocaten en hun boutique kantoor.
Een contentstrategie op maat
Onder het motto ‘don’t tell me, show me’, ontwikkelden we een volledige content- en social media strategie. De focus lag hier op kwalitatieve content die een antwoord biedt op de prangende vragen van de doelgroep. Op die manier willen we 3 zaken bereiken:
– Keyser Advocaten laten uitgroeien tot dé referentie op vlak van familierecht;
– Keyser Advocaten aantrekkelijk maken voor journalisten en media;
– Keyser Advocaten goed positioneren in de organische zoekresultaten van Google voor alle topics omtrent familierecht.