Online reviews zijn niet meer weg te denken en hebben een directe invloed op je reputatie. Hoe als ondernemer deze reviews op een juiste manier managen?
#c091ea
Lees het artikel
Hoe je door posts jouw Google My Business-pagina aantrekkelijker kan maken?
Google Business Profile wordt in 2022 de nieuwe naam van Google My Business. Wij geven je alvast enkele tips om je bedrijfspagina te optimaliseren.
#e8b763
Lees het artikel
Inbound marketing: van content naar verkoop
Inbound marketing: het is hot & happening in de wondere wereld van marketing. Maar wat is het nu juist? En hoe pas je het nu toe in jouw marketingstrategie?
#34751e
Lees het artikel
Search Intent of hoe je boodschap op het juiste moment te brengen
Search Intent duidt op de achterliggende reden van een opzoeking in zoekmachines. Welke types Search Intent zijn er? En hoe je website hierop optimaliseren?
#c19e28
Lees het artikel
Gratis SEO-tools: een overzicht
SEO-tools geven je waardevolle inzichten over online surfgedrag. Wij sommen 8 gebruiksvriendelijke en gratis tools op die jou kunnen helpen met SEO.
#006fd1
Lees het artikel
Accurate conversiemetingen
Recent lanceerde Google een nieuwe versie van z'n populaire Web Analytics tool, Google Analytics 4 of GA4.
#8bc7c8
Lees het artikel
Multitask Unified Model (MUM)
Het gaat niet meer om platte tekst op een webpagina maar om informatie in de echte wereld om ons heen op een bepaalde plaats, voor een bepaalde persoon, in een bepaalde situatie.
#1b5dba
Lees het artikel
Google Local Services-advertenties
Vergroot de online zichtbaarheid van uw producten of diensten in je regio
#aa370a
Lees het artikel
Dynamic product ads: retargeten op Facebook
Gepersonaliseerde ads maken voor Facebook wérkt, al moet je er vaak wat manueel werk voor over hebben. Maar moet dat echt? Niet als je Dynamic Product Ads inzet.
#dda069
Lees het artikel
Conversie Optimalisatie (CRO) stap voor stap
Conversie Optimalisatie (CRO) heeft als doel je website efficiënter te maken zodat je meer verkoop (lees:conversies) behaald.